Belépés
menusgabor: Dobrosi Andrea versei
persze nem tudom, te meghívtál volna-e. Ennyi kockázatot csak vállal az ember. Meg aztán, ha néhanapján össze-összejöttünk, mindig olyan jókat beszélgettünk, gondoltam, ismerd meg a csendesebb oldalamat is. A némát. Ráadásul nem voltam egyedül, sok ismerős arc köszönt vissza rám, mozdulatlan. Szinte elvesztem a virágtenger hullámaiban. Megleptél, tudod.

Olyan hirtelen t
2019-02-12 14:00:29
taltos1: Pál Dénes: "...irtózom az álmosolyoktól, az álölelésektől"
lehetek-e magammal, vagy sem. Az Eurovízió után sok fellépésem volt, aztán picit ritkultak, a nyár mindig sűrű, hiszen amikor az emberek pihennek, nekünk akkor van a főszezon. Az ősz csendesebb, de akkor jött a Sztárban sztár, úgyhogy elég hullámzó az életem.

2014-11-16 23:58:47
hidegkut: Énekeljetek! című könyv

Zonda Attila: ÉNEKELJETEK!

ISBN:978-3-7103-1798-9
Korrektúrázta: Zonda Lenke

Bestseller a Lightning Sourse Ltd. -nél.

2014-11-01 06:09:17

A borítót tervezte: Konecsni
2013-10-17 10:51:08

ADAM CADMON

Adam Cadmon levele sok évvel ezelőtt, 1940 nyarán érkezett el hozzám a kis házba, amelyről néhány bizalmas barátomon kívül senki sem tudott. Alacsony parasztház volt, vadszőlővel futtatolt verandával, zöld zsalus a
2012-04-19 19:05:39
Szentiday Klára Mária: A táncoló betyár

A férfi udvariaskodva tessékelte maga elé a műkereskedőt, miközben mindketten beléptek a félhomályban úszó terembe. Az ajtóval szemközt háromlábú festőállvány vonta magára a figyel¬met, a csíptetőbe befogva ott pompázott az eladás tárgyát képező, f
2012-04-09 10:19:59

Harmadik fejezet
Negyedik fejezet

Első fejezet

Abban a nevezetes ezerkilencszáz és huszadik évben, vagyis egy esztendőre rá, hogy a románok kézhez vettek minket, székel
2012-04-07 16:00:34
sayuri: szeretettel
túlsó part felé vág át a vízen; a vízállás magas volt, az alacsony partok még víz alatt álltak, s a felfelé haladó hajók nem mindig a folyó medrében jártak, hanem inkább a kiöntések csendesebb vizében.

Ezen az éjjelen hét-nyolc órát csurogtunk, és az ár legalább négy mérföld sebességgel vitt óránként. Halásztunk, beszélgettünk, időnként beugrottunk úszni egyet, hogy el
2012-04-05 08:28:15
1vargaildyko: Robinson Crusoe: Hajótörés a..
part, sziklás-e vagy homokos, meredek-e vagy menedékes, nem tudtuk. Végső reménnyel az az elképzelés kecsegtetett, hogy esetleg öbölbe jutunk, vagy valamely folyó torkolatába, ahol már csendesebb vizeket érünk. De semmi ilyesmi nem látszott, és mikor egyre közelebb értünk a parthoz, a föld még a tengernél is rémesebbnek látszott.

Erre akkor jöttünk rá, amikor már egy fé
2009-11-22 14:41:20
lambert: Zonda Attila : Énekeljetek !
,,Más berekben másképp szól az ének,
Ott nem értik a ti nyelvetek...
Puszta bár, az otthonos vidéknek,
2009-10-09 07:41:08
Oldal:
Keresés

Üzenetek
Dobrosi Andrea, Robinson Crusoe, Zonda Attila, Zonda Lenke, Lightning Sourse Ltd, Szepes Mária, VÖRÖS OROSZLÁN, Háttér Lap-, Könyvkiadó Kft, Erdei Grünwald Mihály, Gálvölgyi Judit, csendesebb oldalamat, virágtenger hullámaiban, nyár mindig, emberek pihennek, borítót tervezte, otthonos vidéknek, álölelésektől, beszélgettünk, korrektúrázta, álmosolyoktól, kecsegtetett, kepfeltoltes, összejöttünk, énekeljetek, torkolatába,
TVN.HU, Képtár, Blogok, Videótár, Szótár, API, Online Póker, Fecsegj, Tudjátok?, Online Szerencsekerék,